Salesforce Consultant

Praha

Práce na plný úvazek – Pracovní smlouva – Na dobu neurčitou

Mám zájem

Společnost Trask již více než čtvrt století poskytuje špičkové technologie, které mění životy milionů lidí k lepšímu. Pomáháme automobilům komunikovat s okolním světem, bankám a pojišťovnám nabízet služby bez papíru. Přidej se k nám a spolupracuj s nejlepšími odborníky na trhu.

Pro velké organizace hledáme Salesforce konzultanty, kteří mají zájem pracovat na zajímavých projektech a dále se profesně rozvíjet v oblasti Salesforce. 

Co tě čeká?

  • Analýza potřeb a požadavků business uživatelů a IT
  • Presales activity – připravování demo ukázek a konceptů pro největší firmy v ČR
  • Ohodnocování a analýza obchodních požadavků
  • Navrhování způsobu realizace požadavků, funkční specifikace, datová specifikace, integrace a návrhy uživatelského rozhraní pomocí standardních možností na platformě Salesforce
  • Příprava standardní projektové dokumentace, příprava podkladů pro testování
  • Navrhování a designování architektury aplikací a procesů v Salesforce, vytváření obchodní logiky a integrace s externími systémy 

Co k tomu budeš potřebovat?

  • Aktivní přístup k řešení problémů a schopnost identifikovat efektivní řešení
  • 2+ roky zkušeností v IT jako Salesforce Business Consultant nebo Analytik
  • 2+ roky zkušeností s funkční implementací CRM projektů
  • Znalost funkčního a SW modelování a odpovídajících postupů na platformě Salesforce
  • Ovládání metodiky agilního vývoje (SCRUM, atd.)
  • Salesforce certifikace (např. Salesforce Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud Consultant...)
  • Silné konzultační dovednosti – analytické myšlení, schopnost komunikace a prezentace, konstruktivní řešení problémů, moderování diskuzí apod.
  • Znalost češtiny, angličtiny a dalšího evropského jazyka výhodou – možnost práce na mezinárodních projektech 

Co ti na oplátku nabídneme?

  • Pracovní doba na míru: Flexibilní nastavení pracovní doby dle individuální potřeby.
  • Dovolená a volno: Zaručeno 5 týdnů volna a 3 sick days.
  • Flexibilní pracovní prostředí: Možnost pracovat z domu, firemní kanceláře nebo přímo u klienta.
  • Vzdělávání: Školení, účast na konferencích, e-learningové programy a jazykové kurzy.
  • Občerstvení na pracovišti: Pestrá nabídka včetně sušenek, ovoce, kávy a horké čokolády.
  • Mobilní komunikace bez starostí: 50 GB mobilních dat + neomezené volání hrazené firmou. Zvýhodněné tarify O2 Family pro rodinu.
  • Benefity na výběr: MultiSport karta, příspěvek na penzijní pojištění, slevy (Alza, lékárny, vstupenky a další zážitky).
  • Další zaměstnanecké výhody: Možnost zaměstnaneckých půjček, slev u obchodních partnerů, možnost angažování se v dobrovolnické práci a účast na teambuildingových aktivitách. 

Zpět na seznam volných pozic

Do jakého oddělení nastoupíš:

Data Science & Customer Intelligence

Tvůj budoucí šéf:

Martin Tomis

Martin Tomis Director

Máš o danou pozici zájem?
Pošli nám svůj životopis a my se ti ozveme.

Mám zájem


Zaujala tě tato nabídka? Nech nám na sebe kontakt a my se ozveme.

Vložte životopis nebo odkaz na LinkedIn

Společnost TRASK SOLUTIONS a.s. a další společnosti v její skupině budou zpracovávat poskytnuté osobní údaje a další získané údaje za účely realizace výběrového řízení a interní evidence a ochrany práv. Vaše údaje mohou být pro konzultaci vhodnosti Vašeho profilu předány našim zákazníkům v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, automotive a utility, na jejichž projektech byste se podíleli. Podrobné informace o zpracování Vašich osobních údajů a Vašich právech jsou dostupné v Informacích o zpracování osobních údajů.